رویه های بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای آف مالز بوده است و آف مالز در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم شاید پس از خرید، با مسایلی از قبیل مرجوعی کالا به هر دلیلی روبرو شوند با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت آفمالز، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند )مانند کالاهای گروه فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی، پوشاک و کفش، لوازم خانگی غیربرقی، اسباببازی، عطر و ادوکلن، زیورآلات و اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشت و مراقبت، لوازم شخصی برقی و غیربرقی، کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر و قطعات داخلی کامپیوتر مانند کارت گرافیک، مادربرد، پردازنده و نظایر آن و گروه فرش) مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه از طرف آفمالز همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به تست دارند نیز هیچ تعهدی از طرف آفمالز وجود ندارد و آفمالز محصولات خود را در مرحله اول بازبینی کرده و برای مشتری ارسال میکند و همچنین حین ارسال توسط پست یا تیپاکس یا شرکت ها ی حمل دیگر اگر به کالاها اسیبی رسیده باشد افمالز هیچ تعهدی ندارد .
لطفاً توجه داشته باشید:
– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– به دلیل ماهیت متفاوت کارت هدیه، خریداری کارت هدیه مشمول هیچیک از شرایط درج شده در این صفحه نیست.
شرایط بازگرداندن کالا
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 12 ساعت پس از دریافت کالا، به آفمالز اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات ، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 12 ساعت پس از دریافت کالا، طریق تلفن، ایمیل اطلاع رسانی شود پس از 12 ساعت هیچ مسیولیتی پذیرفته نمیشود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، تشخیص آفمالز میباشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
در صورت اشتباه یا خطا در ارسال کالا ها از طرف آف مالز مرجوع کالا تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آفمالز بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.و تشخیص و تصمیم با آف مالز میباشد.
-اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
-اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به هیچ کالایی تعلق نمیگیرد .
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات آفمالز(شماره تلفن :04434225495 – موبایل: 09144633280 ترجیحا موبایل اطلاع داده شود.
– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 12 ساعت، باید انصراف خود را اعلام کند.و علت ان را توضیح دهد و تنها در صورتی مورد قبول هست که آفمالز اشتباهی کالا را ارسال کرده باشد و تشخیص و تصمیم تنها با افمالز میباشد.
– اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آفمالز هیچ گونه مسیولیتی را قبول نخواهد کرد.و اسیب به کالا در حمل و نقل به عهده مشتری یا خریدار میباشد.
توجه:
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط آف مالز، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد آفمالز باقی میماند و با انقضای این مهلت آفمالز در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.